Till innehåll på sidan

Driftinformation om Rakel i WIS

Rakels kunder får löpande driftinformation om Rakelsystemet och information om planerade och akuta driftstörningar i Rakel i systemet WIS.

Få tillgång till WIS

För att få tillgång till WIS måste din organisation vara registrerad aktör i WIS och du själv ha ett WIS-konto. För att få ett konto kontakta den som är WIS-administratör i din organisation eller WIS-supporten.

Support och kontakt för WIS

WIS app

WIS finns även som gratis app att ladda ner i Apple App Store och Google Play.

WIS-support

WIS-supporten är öppen dygnet runt alla dagar. Vid brådskande ärenden som gäller WIS utanför kontorstid är ett telefonsamtal det snabbaste sättet att komma i kontakt med supporten.

För att rapportera en driftstörning i Rakelsystemet vänligen kontakta Rakel kundstöd.

Kontakt

WIS-support
010-240 43 00

Rakel kundstöd

Senast granskad: 30 juni 2021

Till toppen av sidan